2010年5月5日 星期三

大家來加入我關注我吧!!!

這一篇將會曝露了我的一些心底話,
但事無不可對人言,爆就爆吧XDD

以下是早幾天我跟波波的MSN對話…


YY︰波波…我好擔心,我要準備下本書了…


波波︰why worry!出書just for fun,唔洗咁大壓力啦!


YY︰咁係for fun,但都唔可以咁自私只理自己,仲有出版社架麻!
         我個blog愈來愈少人睇,我有d驚新書買得唔好,累左editor姐姐!


波波︰咁你又衰ge,成日咁懶update!

YY︰我衰我賤我抵死....所以我都有問editor姐姐問佢有冇擔心
          (msn哭樣)


YY︰你話我開個facebook page好不好,會唔會太遲...=..=會唔會冇咩人join


波波︰你已經過左開最好個timing, 不過有做好過唔做!editor姐姐so poor,
            有個咁q懶的作者


YY︰會唔會好核突,叫人become a fan,但明明我就唔係d咩...

波波︰早應該開啦!!!同人方便D溝通唔好咩!

YY︰會唔會好自大咁....


 


波波︰開就開啦響度呀之呀左X你!



然後,我回家又重看了之前blog,發現以前都有好多留言沒有回到(>.<)…
又看到近來的blog愈來愈多愈來愈多的垃圾留言……
大家的真心留言都淹沒其中……


於是,波波一野喝醒我後(犯賤的人),我真的開了facebook page了…
沒錯說真的如果要計算什麼的話,
我真的錯過了開facebook page最好的timing,
比起之前現在可說是「人氣插水」XDDD
而且我常常覺得我又不是什麼明星,開來做什麼...
不過我真是想太多,根本facebook就是一個很casual的溝通工具,
可以讓我更方便去跟大家分享我的東西,
如果我還有心出書,有心去跟大家分享我的事情,
咁真係「開你就開啦呀之呀左X我!」
我這種船頭驚鬼船尾驚賊的性格真係好煩!
我常常都好憎自己這個猶豫不決的性格!!!!



來吧來吧大家來加入吧!
suggest 埋to friends吧XDD(厚臉皮出來了)!!!!
唔知我可不可以儲夠50個人然後改到個facebook page的名,
唔洗個website address咁長????=..=
希望我可以!!!! (朋友們,請準備「造馬」填充那50人的位置:p)
雖然這個blog我還是會寫,
不過真的受不了這裡泛濫的垃圾留言!!!
大家轉場上去吹水吧!!!我有什麼都會post上去!

facebook page︰
http://www.facebook.com/pages/IAMYY/116570195042728?ref=ts


仲有我有個新微博,有微博的人請關注我XD
http://t.sina.com.cn/yoiamyy



肥Kim的表情真的好arm講這些說話……


-------------------------------------------------------


另外提提大家!!!!
5月7日就截止喇!
大家一齊行動一齊去花東!!!!!!!!!!!!!


「2010 旅行台灣.感動 100 」部落格選拔賽

只要你是香港、澳門居民,曾到台灣旅遊並有發佈行程文章的部落格,把文章轉化為 PowerPoint 再燒錄成光碟,在 5 月 7 日前寄回台灣觀光協會香港辦事處即可參加選拔賽。

被選出的 18 名入圍 bloggers,將有機會參與 5 月 15 日及 21 日出發的台東、花蓮考察活動,主辦單位會為每位 blogger 提供來回機票、旅程中的交通及生活費, blogger 則需要自己計劃行程與主題。回來後,再將其旅程文章發布於部落格再交由評審團審查,大獎可獲得香港至台北來回機票一張、酒店 2 晚住宿; 2 獎則獲得香港至台中機票一張,名額各一。

就算贏不了終極大獎,能夠入圍參與「零」消費台東、花蓮考察團也值回票價了。

日期: 5 月 7 日 前報名
日期提示: 下午 5 時前截止
地址: 香港德輔道中 173 號南豐大廈 904 室
電話: 2581 0262
連結: 參賽詳情及表格可參考
http://www.yp.com.hk/taiwan/


0 意見:

張貼留言

© YY的歪生活 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis