2010年5月11日 星期二

變變變生命力之旅

其實有多久沒有去過動物園呢?
真的好久好久了,去動物園常常版視為小朋友的活動,
不過我是很喜歡去的(但如果去活動地方好細的動物園又會覺得太殘忍!)
在我的終極旅行夢想-->去非洲睇動物大遷徙未成行前,
看和Uncleman脆脆地去轉番禹吧!


這次去番禹的動物園感覺比多年前去的變得更大更大!
而且有一個重點!就係這次可以睇熊貓!


大家就……來一趟非專業的動物導賞之旅吧…!






這些鳥也紅得太photoshop了吧,由於我國「頭髮變醬油」、「大便變古董」
等之事屢見不鮮,我們竟然有些懷疑這些鳥的紅色是不是……(假的)
如果唔係,大自然請原諒我地小人之心!
(大自然︰其實唔知色係假!d雀都係假的!佢地係雞扮的!)




猶記得九龍公園(?)都有紅鶴,不過如這裡多到自成一國真的沒有見過!
佢地單腳都可以企咁穩仲可以冇水腫保持苗條,大自然真奇妙!
我雙腳冇成日企都好腫!


 



當年小學科學書(果時仲係健教+社會+科學3本唔同書!)常見到的婆羅洲猩猩!
擺明有一隻係長老,悠閒地坐著甚是hea,差在冇個煙斗俾佢噴煙...




這隻狒狒狀甚可憐,遙望他鄉,唔知係咪掛住緊另一隻狒狒?
還是我把狒狒想得太浪漫?



總覺得長頭鹿的樣子長得好善良!!長長的眼睫毛也很漂亮!
而且在紀錄片時看到他們一群高個子在跑跑跑,頸又唔會打kick,
就覺得好感動!




連食相都好良善!!!



繼懷疑上面班紅鳥係假色,我們再次懷疑這隻像是十年也動也不動的
「樹熊」係唔係搵個公仔夾入去就當係真……
(香港人的疑心病真重...)




他們是白袋鼠,好像是白老鼠的放大+大肚版,個人覺得有點得人驚……
因為我是覺得白老鼠也令人害怕!!!




學我阿媽話︰「你唔好再懶d? 」
見到這班袋鼠,我都好想將這句轉贈…



我認為豹哥是眾多動物中身型最fit的!看到他這個像是為跑步而生的身型,
又要再次讚美大自然!!!
而且…你的豹紋也太正了!




另一令人愛不釋手的紋-->斑馬紋!
遊覽的車子走經斑馬區時,uncleman叫我要好好拍到一頭美麗的斑馬,
我看近了近了!快拍!!!!!


 


 


結果……


 


 


拍出來是這樣……


 


 


 



我只拍到一堆紋…一堆斑馬紋……



WOOOO到那天的重頭戲!!(只是對我來說)
PANDA!!!!!!


這動物園的熊貓比海洋公園多,而且活動空間也大很多,
在這裡應該會開心一點吧!
btw,熊貓的動作有時真係好似人!
我們那天就看到一隻熊貓在用樹幹R痕R了好久!
R了好一陣他才滿意的繼續睡,
好想同佢講「不如我幫你R啦!」(或許丟支"不求人"俾佢)




有冇人話我知,lee pat 係地毯還是係熊貓?????



牠真的望鏡頭了!!!


因為這次去得遲,所以很多動物都沒有太多時間仔細觀看,是有點少可惜,
但一邊看也是一邊覺得大自然好奇妙!
怎麼可以有這麼多不一樣又有趣的動物,
不知道下次看動物,是不是可以無限跳級到去睇非洲的動物大遷徙???
(我應該會驚訝到說不出話來,我睇planet earth已經睇到呆左!)


同場加映︰波波在廣州地鐵內示範彈鋼琴的魅力……


 



個人卻認為似抽筋居多,
人可以做出這些奇怪的行為,
又要再次讚美大自然的神奇,創造出人這種生物……


 




其實我……


是喜歡看野生動物紀錄片……

變變變生命力,是小時候一定要看的節目!


現在長大看到聽到很多人和事,也好想說一句真是「變變變生命力!」
但願我們都可以開心不變!


0 意見:

張貼留言

© YY的歪生活 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis