2010年5月27日 星期四

Uncleman在花蓮Day1.1︰花蓮如此歡迎你!

Uncleman繼3年前環島後(下!原來已經咁耐之前!)再次出遊,
竟然是再一起翻煲花蓮……
其實事緣在台灣觀光局香港辦事處的陳主任有一天竟然留言給我,
說希望我們可以去參加香港直飛花蓮的首航團,
介紹一下花蓮……
聽到的第一個反應是「我們何德何能!!!」
初時竟然還因為一些原因想reject了,
不過想起來真的是一個好難得的機會讓Uncleman聚在一起,
還是重遊舊地!於是我們作出最大努力跟公司請假,
希望可以再次一起出遊!
而唯一的concern就是……


肥Kim︰「陳總知唔知你已經人氣收收地皮,仲叫你去?」
我︰「佢應該唔知……」
肥Kim︰「e+先叫你真係唔arm timing」
我︰「我都驚去左寫冇咩人睇,就好似介紹唔到花蓮…咁我地都…照去?」
波波︰「咁難得的機會,照去唄!」
諸多麻煩的我們還要跟陳主任說條件,又說什麼希望不要硬性規定去邊啦,
又要想有果句請果句唔會老吹啦……等,觀光局都一一答應了!


於是,Uncleman在短時間再次成行,這令我們在出發之前都不可以相信︰
我地聽日又一齊去台灣了!!!


--------------------------------------------------------------------------------


Day 1.1 花蓮如此歡迎你!


因為團中有波波這個人,熟知她的人都知道,
她是危險品隨時爆炸……
(不知道者請參考「翻炒墾丁之旅」看她出發時做了什麼好事)
所以之前那一晚已經叫他不要亂吃東西,結果她都聽聽話話,
當日沒有出事!正當大家以為一齊都會順利之際……
發現佢張boarding past竟然串錯左佢個名……=..=
又攪了一輪「幾驚佢上唔到機」驚魂,
只可以話波波,你總係點都係爆一爆!

一齊妥當,仲要食埋閘內的大雞樂早餐!只可以話好耐未吃過咁好味的早餐了!

IMG_1341.JPG

(師奶的悄悄話︰喂!大雞樂個咩楓蜜雞扒早餐,根本係雞塊而不是雞扒吧!)

臨行前,陳主任說去到花蓮會有個簡單的歡迎儀式,
我們就在廢up會唔會係一落機就俾花圈我地戴行紅地毯……
大佬,你估係總統出巡嗎????總之極盡浮誇之能事!!!

是次由香港直飛花蓮的航直公司是華信航空,是中華航空的分支,
以後大家想去花蓮就可以直飛,機程同台北一樣都係個半鐘咁上下,
不過應該暫時都是較小型的飛機,就我們所說,我們那架飛機只有百多人,
除了我們幾個bloggers,還有一些記者和一團康泰團!
是次上機不如平日一樣直接由通道行上去,
而是坐車到停機坪再自己行樓梯上去……

20100521_035.JPG

(foto by丸)
這不就是超級巨腥超級波?!?!!(hi~~~)星味甚濃!!!!



(foto by丸)
膽敢在眾人面前如此囂張地上機,只好唱一首「微笑殺人事件」



大娘王Karman都不弱……

IMG_1354.JPG

那個手肘的角度和pose,只有Karman做到!
(下次大家有機會咁上機,不妨咁玩下!)


飛了近個半小時,終於飛到花蓮上空了!
可以清楚的看到樓房,可是花蓮機場真的好近市中心!

IMG_1360.JPG

令人想到了九龍城的舊機場!


就在將要下機之時……
我們準備啦啦聲落機,以為去一個什麼地方看個表演就ok之際……
我們看見了……


20100521_144.JPG

(foto by丸)
紅地毯??????
仲有整齊站著迎接我們我原住民??????
初時仲以為落機去一個地方睇一睇表演就算,
估唔到真係要行紅地毯咁浮誇!!!!!
又要彈出一句「我地係咩新解蘿白皮可以受到如此禮遇!」


DSC_0517.JPG

仲有握手!!咩事咩事咩事!!!!真係差在冇個花圈ja wo!




跟我們握手的就是什麼觀光局又交通區等的什麼長什麼長……
我們完全沒有想過歡迎儀式會是這樣,
只是覺得驚奇又好笑!係咁問「點解會咁!點解我地會響度!」


夾道兩旁還有原住民的表演……
DSC_0520.JPG



20100521_158.JPG

(foto by丸)
笑容是在真心welcome你




只可以說我們真是受寵若驚!!!
一到步就咁甩窒我地……
「估唔到彈野係咁大彈……」


 


之後我們被帶到一個帳棚下就坐,看看波波的表情多麼生硬……
仍是驚魂未定……



演講台


背景是花蓮縣縣長的一個向遠處say hi pose,
樣子充滿希望,而且笑得好開!
「縣長……好cute!」


最最最想不到真的出現了縣長真人上台致辭歡迎!
這位就是全台灣民望最高的縣長了!
(上鏡果然會發福d,縣長真人幾有型!!!)
DSC_0533.JPG

從他的口氣聽來,他真的好喜歡花蓮,也對好山好水的花蓮感到自豪,
3年前我們遊過花蓮,真的很美,
不知道接下來的幾天是否可以帶給我們一樣的感動?

各方什麼長政辭後(原諒我忘記了他們的職位>.<),還有原住民的歌舞表演
(foto by丸)
看著一眾如此colorful的年輕小伙子在跳舞,一眾團友看得十分開心,
尤其是一眾太太們,聽到他們都在討論邊個最靚仔… (哈哈哈哈)

最後!
DSC_0538.JPG

仲有縣長送贈的特產!

活潑的原住民女生~~
DSC_0542.JPG



酒池肉林的Karman…

20100521_247.JPG


大家估下男原住民受歡迎d or 係女原住民受歡迎d????
邊個最多人搶住影相?????
由以下我在洗手間聽到太太們的對話可以得知……
太太A︰「你有冇見到果個,真係好靚仔!」
太太B︰「仲有6舊腹肌!」
太太C︰「真係好靚仔哈哈哈哈!即時同佢影相!」


……難道有朝一日!我都會咁?!?!!


步出機場前!
同縣長來個GIVE ME 5!!!!!(拍!!!)

20100521_249.JPG
(foto by丸)


縣長!
請你用這真誠的笑容來祝福我們一路順利!!!


花蓮 we are coming!!!!!!!

(to be continued)


0 意見:

張貼留言

較新的文章 較舊的文章 首頁
© YY的歪生活 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis