2010年2月13日 星期六

送你兩對揮春!!!

祝大家新年快樂!!!!!
虎年了~~~~吼!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~~~~~~

先送大家兩對揮春,如果唔阻訂的唔嫌曬墨就不妨print 出來貼貼,
隨使任用XDDD
(請click 下放大~~~)


 



到底這是什麼賀詞……


 



要採一朵最喜歡的哦! (台灣腔ING)


 



真的好猛,打死我都不會作出這個look……


 



這是最簡單看似最hea的賀詞但是最重要的!



唔好理算命書話你有什麼煞什麼衰野了什麼什麼了(我在倒人家的米嗎?),
最緊要就係心境開心快活~~~
希望我虎年都生生性性,個人唔好咁hea,
勤力d 的起心肝做新書好嗎??? XDDD

還有最緊要的!身體健康!


--------------------------------------------------------------


之前那篇blog,睇黎大家對我食果兩間野好有興趣,
見到lee篇揮春blog係咪又諗「妖……又話介紹……」XDDD
放心我一定會介紹的呵呵呵呵呵呵呵呵,好野就好想推介!!!


0 意見:

張貼留言

© YY的歪生活 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis