2010年2月26日 星期五

深夜中的廣仲

 


話說上星期與友人們去看盧廣仲的演唱會,
大家約好說要dress up廣仲的dress code去睇,
做這個決定之時,大家都忘記了已經唔係十八廿二,
竟然以為自己可以在寒流襲港期間以短褲上陣……
點都好,著咪著!哼!


captain1.jpg picture by kerichong


 



但以這第裝扮行出街……寒意由膝蓋以下衝上來…

captain2.jpg picture by kerichong


 


喂明明睇報紙話好多人扮廣仲ga wo!
為什麼放眼望去……好像只有我們一行人這麼做?

captain3.jpg picture by kerichong


 


幸好演唱會時氣氛熱烈,廣仲未開聲大家都已站起來,
全場大概叫了200次"yeah!!!",咁rock咁熱烈,著短褲都沒有寒意了XD
竟然仲唱到超過12點!OH YEAH!!!!


captain4.jpg picture by kerichong


 


但到了曲終人散之時,又係流鼻涕之時,
走出街上……又凍左既?????

captain5.jpg picture by kerichong


 



就在我「縮頭縮計」行去MTR站要坐車返家之際……
突然有人叫我!


catain6.jpg picture by kerichong


 


這個時間眼前就出現了一個高高的靚女!

captain7.jpg picture by kerichong


什麼!!!!竟然在這個時侯遇到讀者!
而且一直都好疑惑……
明明我出咁少鏡……做咩都有人認得我?!
而且還是在這樣的一個黑嘛嘛的夜裡…
咁都認到我咁好眼力?!!
以我這身廣仲look給人撞見……真的……

其實我應該要說…

captain8.jpg picture by kerichong

打死唔認我係YY XDDD

當然我係唔會咁講XDD
正當我響驚訝俾人認出後再回個神,正要同靚小姐說些什麼之際……


captain9.jpg picture by kerichong

靚小姐就極速的「飄」走了!!!(因為要趕車!)



聽到他留下一句「記得繼續寫書呀!」(而且feel like有回音)
真的有點感動……
嗚……還真的有人期待我呢……
我這個懶update的人……

captain10.jpg picture by kerichong


 


 


 


captain11.jpg picture by kerichong


對我應該跟靚小姐一樣都要趕尾班車的!
我還耍感性又行得慢慢咁做咩事!!!


結果真的……


captain12.jpg picture by kerichong

我們以一身廣仲look,呆在MTR站中數秒……
唔係ar ma……冇曬車……


captain13.jpg picture by kerichong

最後我唯有轉折地……
穿著短褲波襪……在寒流中走回家……
樓下那看更在深夜時份看到這個look的我,
都不禁望多兩眼
我只有跟自己說︰「在凌晨一點幾穿著短輩波襪才是Rocks and roll的style!」
XDDDD


0 意見:

張貼留言

© YY的歪生活 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis