2010年3月11日 星期四

窩於師大夜市

這一篇不知道是我這個blog第幾篇post了,
由一開始的台灣環島遊,
寫寫寫寫到現在,
還是在寫有關台灣的東西,
可能我上一世真的是台灣人吧XD

之前去台北,除九份這些偏遠一點的地方有民宿外,
總覺得台北市內不會有什麼民宿,
去台北……就是住台北車站呀西門町呀附近的飯店,
不過!原來台北都有很多小巧精緻的民宿!

其實我一直有去開於市政府站的Ann's House民宿,
之前一個人待在台北時有租他的單人房,
整間民宿感覺又warm又溫馨!
不過「沒圖沒真相」,介紹唔到tim XDD
於是這次去師大夜市時,順便住下當地的民宿,
睇下又ok唔ok!


我成日都覺得……去夜市行到累一累…仲要坐車先返到酒店真累!
但這次住在師大夜市的民宿中,就可以行完掃完街即上去hea!
而且個肚仲有位的話仲可以買埋上去一路睇電視一路食!
真係爽!

驚唔驚響夜市中的民宿會唔乾淨?! (i mean係真dirty,唔好諗錯司徒法正果邊)

IMG_0445.jpg picture by kerichong

開門入去睇睇!
很喜歡黃+藍的配搭!選顏色上有heart!



拿拿拿拿拿,一整個就是光猛整潔,
原來這民宿剛剛落成不久,所以東西都是新的!
難怪有一種裝修完一塵不染的感覺~!

IMG_0448-1.jpg picture by kerichong

雖然我地好似坐到係自己屋企咁,不過唔好誤會,
這是民宿,係咪好有屋企feel?

都話唔係屋企黎ge啦,屋企點會有呢d搖籃咁盞鬼XD
IMG_0472.jpg picture by kerichong

晚上就搖呀搖這樣跟台灣朋友談天說地,好開心 :)


IMG_0468.jpg picture by kerichong

仲有壁畫一幅,這相由老闆親自為我們拍攝,
送上沙龍效果人都靚d哈哈哈哈哈哈哈哈


仲有信箱俾你隨時收信!!!XDDD
IMG_0454.jpg picture by kerichong



這間民宿只有3個房間︰向日葵、薰衣草和幸運草,
其中只有薰衣草房內再有自己的電視,你知我地咁鍾意睇台灣電視…
好想住薰衣草,可惜已經有人book左,
所以就住向日葵吧!

IMG_0459-1.jpg picture by kerichong

房間細細,係咪都好「骨子」呢?
我又喜歡這個藍+黃的matching!



如果大家想去師大,行李又唔多,不妨考慮shift日出黎住返晚,
因為當你響夜市血併完一身累(師大真是一個血併好地方)…
而只係上樓咁3分鐘就返到去,上去睇睇電視想食野,
一落街就係大腸麵線…珍珠奶茶…許記生煎包…等等等等…
就會覺得懶到好幸福XDDD
(P.S. 而且樓下仲有港式的「菠蘿油」!大排長龍!
台灣朋友︰「你要不要買一個來吃?」
我︰「……誰要在這裡吃香港的東西!」)


關於這個民宿,有少少後話,就係我離開前有在他們的留言簿上留言,
誰知道之後有香港人住同一間民宿時竟然把我的留言認出來!
有冇咁好認!!!!
雖然我沒有和那個認得我人見過,不過這個小小的偶遇還是覺得好有趣XD
下次有機會去的話,等我寫d得香港人先明的廣東話XD

台北甜蜜窩︰http://cavylovecavy.pixnet.net/blog
入面有曬訂房呀相呀等資料ga喇~


----------------------------------------------------------------

近來的我……
就台灣國語來說,就是「忙翻了」,
直譯廣東話就是「忙到反轉左!」
連之前個個人都睇的Avator我冇都睇!
相信係一個異類!大家講的Avator gag我get唔到嗚嗚嗚
到去台北,d人仲係講緊Avator …

一個又一個地鐵燈箱…
提醒住我這一套好想睇又仲未睇的戲……




IMG_0421.jpg picture by kerichong


咦咪住!!!睇錯左!


 


 


這個不是Avator 廣告wo!!!
這是阮經天的牛仔褲廣告!!



可唔可以問句……
小天你咩事呢?……
睇黎你真係真心愛Avator……

20 意見:

  1. 哈哈~~上一世YY一定係台灣人~~
    這民宿好有一種希臘小島嘅feel啊~~好夏天的...
    謝謝YY的介紹...終有一日...我一定要去台灣
    [版主回覆03/21/2010 02:24:00]你一定可以去到的~!!!!!

    回覆刪除
  2. 哈哈~我去親台北都淨係識住酒店0架咋,
    多謝晒YY你的好介紹,咁我下次去台北一定要試下!
    (你知道呢個下次唔會好遠......哈哈哈!)
    [版主回覆03/21/2010 02:24:00]下次真係試下啦, 我覺得好ok!!!!

    回覆刪除
  3. 真係超good啊!!!!!!!!
    我係搬左個夜市返房咁=_=
    我上次直頭住係大韓門隔離啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    就係大韓門前少少個路口.好地道既房子
    最中意係勁近夜市=_=
    呢次呢間叫腳印民宿,
    順手介紹埋,台北天使101都好ok!!
    ****仲有去台北真係一定要去晴光夜市食意粉啊!!!!!!!!!!!!!!!!
    [版主回覆03/21/2010 02:25:00]我已經聽你sister講你吃意粉的偉大事跡...

    回覆刪除
  4. 都有4,5 年無去過台灣,4月2日會去,可惜已掟了三德(近文權西路站),第一次往這,唔知好唔好! 看地圖好近晴光夜市(意粉好食)寫下先!
    [版主回覆03/21/2010 02:23:00]大家都話果d意粉好食!!!!我又要去!!!!

    回覆刪除
  5. yy我想問你呀~~你記唔記得你地係青青草原行過小瑞士花園要幾耐呀~~~
    [版主回覆03/21/2010 02:23:00]好似大概.....30分鐘到~!都唔係short ga, but 大家當一路行一路吹水咁, 你要去嗎???

    回覆刪除
  6. 師大真係一個血併的好地方!

    回覆刪除
  7. I can't read the picture ???? Is yahoo blog problem  ????
    [版主回覆03/21/2010 02:20:00]我整返好喇~!!係我個foto album唔生性~!!!

    回覆刪除
  8. 電腦死左好耐....一上黎就睇到台灣
    好想好想好想飛呀...
    PS:你買左飛未呀?
    [版主回覆03/21/2010 02:20:00]我訂左but一切未firm!!你呢???

    回覆刪除
  9. Hello YY, 如果一個女仔去台北, 住邊間民宿會好D? 市政府站的Ann's House民宿??? or 師大夜市的這間? 邊間近捷運站多d? 一個女仔住, 安全嗎?
    [版主回覆03/21/2010 02:26:00]我一個人時都係住過民宿, 好ok呀, 而且更好ge係,會同民宿的主人close d, 有咩唔識去想去都可以直接問佢地 , 佢地都會好helpful ga!

    回覆刪除
  10. 感謝丫丫的報導喔
    看到照片才知道你們那晚過的很舒服
    難怪漫畫裡面寫了好舒服
    哈哈
    還有借用您的版面告訴一下樓下的 Snowysuet
    台北甜蜜窩有不少一個人住的女孩子喔
    台北師大治安滿不錯的
    不要害怕囉

    回覆刪除
  11. 你好!來打聲招呼!你用的粉用心!加油唷!

    回覆刪除
  12. 你介紹的民宿真係好正, 不過如果6月份五月天真係係台北開演唱會, 我怕就輪唔到我住啦 T.T
    [版主回覆03/21/2010 02:25:00]點解呀, 你唔會去吧??我應該都唔會去喇hahaha

    回覆刪除
  13. 好呀! 有緣台灣見!

    回覆刪除
  14. 我搵左個次次演唱會都會無啦啦有飛既朋友.佢話今次好得人驚lo.加上得兩場.所以內部搶得仲恐怖過eason....唉.....=.+
    喂喂.我o係某日報上面.見到本講食既書.o個版上面有你個自畫樣喎......哈哈(因為偷睇人地既.所以睇得唔清呀)

    回覆刪除
  15. 我會去吖^^  因為上年都有去, 知道d近夜市又唔錯的民宿一早俾人訂晒啦 T.T  所以上年book到住的都麻麻地囉...  今年會再早d book, 不過又怕佢地加場...  因為我係一定要場場都睇的:P  <---台北場only  因為實在太喜歡小巨蛋的氣氛啦 ^.^
    HK場的飛你訂咗未?  我嗰2日都唔係HK, 所以睇唔到(好傷心, 因為都期待咗成年, 點知竟然同出2日TRIP撞正期, 你話有無搞錯...又唔所以調期, 好慘)  只好等佢地加場啦...&等睇你的分享啦^^   希望你坐到靚坐, 可以影D靚相^^

    回覆刪除
  16. 想起幾年前香港朋友來台灣
    去到西門町,我指著港式茶樓問她們要不要吃?
    她們也是一臉"妳這什麼蠢問題"的表情跟我說:
    誰要在台灣吃這個東西!香港沒有的嗎?傻婆,村姑!
    我:...............(後悔自己問了會被圍譙的問題)

    回覆刪除
  17. 你好ma ~ ^^
    我想問吓妳那間民宿距離新店站遠嗎 ?
    有沒有獨立toilet ga ?
    匯款方面,是用港幣直接 T/T 就可以嗎 ?
    謝謝!

    回覆刪除
  18. 回應給樓下的心怡:
    台北甜蜜窩是位於新店線上的台電大樓站,是在同一條MRT的。
    有獨立浴室的房間即薰衣草房,非常漂亮的;YY就說下次一定要來住這間。
    我們是支付台幣的,大約再過沒多久就可用港幣的帳戶付港幣了,敬請期待喔!
    謝謝喜愛台北甜蜜窩的粉絲們~可參考以下部落格喔!
    http://cavylovecavy.pixnet.net/blog

    回覆刪除
  19. hi,上你網頁多次呢,好亦好生活化,我打算8月底去台中或南,因自己去的關係,買package會貴多D,想請教你民宿的問題,會便宜D及方便嗎?可否推介吓或給些資料我呢?謝謝...

    回覆刪除
  20. hi,請問可有些台北方便些的民宿推介嗎?價$ok嗎?但我1個男人租住對方肯租嗎?thx....

    回覆刪除

© YY的歪生活 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis