2009年5月27日 星期三

擠爆Happy Box進度匯報!!


推出這個happy box計劃,
其實我以為不會有太多人show我,
怕最後會由本身預了一個chapter的篇幅變成只可以充當something like
「番外篇」的篇幅」(懶屎係bonus但其實因為收集得不夠多,
你話香港人幾識「走姐面」哇哈哈哈哈哈!)
但但但但但但!
看來我來多慮了!!!
暫時happy box已被擠了15件好笑事,
而且很多都打得很詳細很有心!
我一邊看一邊笑一邊又感動……
嗚嗚嗚,多謝大家為我花這個時間!
不過happy box還有好多空位的,
大家繼續擠爆happy box吧!
希望到時可以傳神的畫出大家的好笑位!
要擠爆的人請到這個post︰
http://hk.myblog.yahoo.com/yykeri/article?mid=21786


為了答謝大家,我也要說一件自己覺得幾好笑的事,(但其實十分無聊)
不過這件事說出來可能有機會得罪你們這些會買我書的大爺(哈哈哈),
所以你們要應承我不要生氣才可以看不去,
拿!你話架!唔嬲架!
以下都是說笑的!



 


 


 




拿!唔嬲先好看下去呀!


 


 


 


 


 


 


 


拿!就咁話架喇!唔好反口!





 


 


 


 





 



話說又是改書名的時候,腦汁有點乾的我就向MSN中的波波求救,
結果二人jam出無限個書名,但一定冇一個係用得既,
旨在自娛廢up得啖笑……

我︰「改什麼書名好呀??好難諗!」
波︰「叫《同情我,說買我》果d囉!直接!」
我︰(開始勁講廢話)「咁不如直接d叫《笑到你仆x》啦」
我︰「你諗下如果有人去書局問 "唔該有冇《笑到你仆x》呀? 成件事好攪笑!」
波︰「哈哈哈哈哈!不如叫《我是粉皮》果d啦!勁襯你!」
我︰「或者叫《唔買你就柒》……=..=」
波︰「嘩……你lee個作者好賤呀!話人柒!」
波︰「賤格!」
我︰(立即澄清)「唔係呀唔係呀!我講下而已=..= 亂up的!
        一d都唔柒!希望有人買啦!>.<」
波︰「你咁夠薑同出版社suggest lee d書名囉!」
我︰「一定唔得啦!我唔夠薑!痴線咩」
我︰「改咩好呢…一係改d完全冇關係既名,例如叫 我膊頭好痛…」
波︰「叫 我好想去剪頭髮……」
我︰「???你lee個係書名還是你真係想去剪頭髮??」
波︰「書名呀頂你」
波︰「不過我真係想去剪頭髮」
我︰「咁 "不過我真係想去剪頭髮"都係書名嗎?」
波︰「……」
(接著 無聊書名brainstorming 持續……或者我真的找錯左人同我brainstorming……)

各位,我是冒著可能會俾大家鬧的危險post以上的MSN對話,
不過大家來睇得我個blog,都知道我的tone吧…就是喜歡亂說話…哈哈
雖然好無聊又可能會得罪人但我也好想跟大家分享……
大家放心,到時書名不會這麼樣衰的,
以上都只是腦運作不到而亂吹出來的廢書名……:ppp

一切都要更加努力!!!






0 意見:

張貼留言

© YY的歪生活 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis