2008年9月8日 星期一

親愛的喉嚨

親愛的喉嚨,


    你知不知道為什麼我要咁無聊寫封信俾自己個喉嚨?
因為我我已經忍你好久了!
自從一年前(係一年前!)你來個什麼「喉嚨潰爛」(諗起都嘔!)之後,
明明已經康復,卻三不五時就來痕痕痕痛痛痛,痕到我都想伸手入口內搔你了!
可是!你是喉嚨!我R你唔倒!你這個陰濕的傢伙!


    這一年多來,中醫西醫古法新法連X光都照埋,什麼方法都試過,
你卻還是痕痕痕!醫生說已經不關戒口不戒口的事了,而是「喉嚨敏感」,
大佬,你有冇敏感到郁d就痕到我坐都坐唔安呀?敏感什麼呀????
你係咪當左自己係皮膚呀成日敏感? 你係喉嚨呀!醒下啦!

    算!lee d我都算喇!點解我只係食左幾粒,
係幾粒芥辣青豆你就要痛到PK?!
幾粒青豆姐!你洗唔洗咁誇張呀?你知唔知你一玩野,
你班老友呀傷風呀感冒呀又會跟埋黎,然後常常被你們弄至失眠,
你係靚仔的話我失眠下都抵啦(又廢嗡了…),但你係一個好痛的喉嚨!係喉嚨!
而且常常因為你而痛醒了!你知不知道因為你……這一年多我請了多少病假?
平均一個月一次!大佬!
你咁攪法好似令到我每個月都侯住一日sick leave quota黎放…
有冇咁準時呀老細???重點是!我有很多很多的工作要做……
請一請病假,都不知道了OT多少來補回……=..=


    在「我最討厭的身體痛排行榜」中,明明胃痛是在你之上的,
不過!就因為你經常玩野!你已經成為第一位我最討厭的痛了!
你知不知道……你在痛痛痛但我還要打電話接電話,
痛得讓我覺得有人在你裡面放火了!而且……往往在這個時候就會接到一些
很煩人的電話,有冇咁巧合呀?!


    一年多來,你又是痕痕痕又是痛痛痛,你唔悶我都悶啦!
你可不可以生生性性做回一個正常的喉嚨? 我不是千金沒有什麼好的
補品去滋潤你,所以請你做返一個窮人應有的喉嚨,
唔好咁玩野!
我今天又因為你而請半日sick leave……
唉!我以後都不吃芥辣青豆了!


給你弄而整夜失眠繼而發癲的主人  上


 


0 意見:

張貼留言

© YY的歪生活 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis