2012年5月19日 星期六

首爾四格

這次去首爾也帶了一部四格lomo機去,想去捕捉一下首爾城市的動態,
如果我的頭條日報四格漫畫,也可以像這些相片一樣一拉一過片就可以完成的話,你說多好XDD


攝於梨花女子大學,韓國妹妹常常都可以穿很貼的腳,比我的話,穿都穿唔入。。。(拿,係咪長腿先?)





梨大附近的街景~~



這個大家有去過嗎?是一個有很多藝術塗鴉的地方



「阿唧時」向我嘟咀XDDD




金魚佬系列,係咁偷影(其實好公然)小朋友,韓國小朋友好可愛~~



Running little man!!!!


可愛的小胖胖你要去哪?(毒)



這小妹妹仲“yup“緊片!!!!



櫻花樹下奔跑的孩子~



懷春櫻花系列:

櫻花下的戀人~


櫻花下的阿珠媽~



懶浪漫吹櫻花~~



大長今系列:

中間兩個合體了!!!!







最後...我覺得拍得最成功的,就是。。。白痴的追殺系列:

被追殺者:(丸丸最後一格果個緊張的咀交到戲呀下!!!)



兇狠的追殺者,手上拿的是一台相機扮磚頭:(請容許我遮住自己,因為個樣有100個白痴!我有時還是有羞恥之心的)



菲林相真的好好玩!!!

9 意見:

  1. 火鳳凰 .. 蜜瓜姨姨﹖2012年5月20日 凌晨12:37

    用lomo機真係好好玩woo

    回覆刪除
  2. 去梨大,經過屈銀紙一定要買HANDCREAM做手信

    回覆刪除
  3. 我都喜歡影4格,不過係用iphone的apps~~~~

    回覆刪除
  4. 好羨慕呀~ 又有得去韓國又有四格機~
    我之前都好想買部, 但無奈地我已經敗左好多錢落相機到...

    回覆刪除
  5. 好耐冇用我部 supersampler 睇嚟搵日都要拿出來用吓先得!

    回覆刪除
  6. 豆潤之家小四2012年5月20日 晚上9:40

    個樣有100個白痴?真係想見識下呢~

    回覆刪除
  7. 我都想看呀。年頭跟公司去首爾,可惜全SHOPPING,悶死了

    回覆刪除
  8. ur blog is full of positive energy

    回覆刪除

© YY的歪生活 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis