2012年5月27日 星期日

一物...多用!!!!

今天跟媽媽去飲茶,坐電梯時她拿出一個要送人的紅包,要我幫她寫上名字

























...............


..........


.......




.....



...

















直到去丁到茶樓,本來要來剔點心紙的酒樓鉛筆都離奇斷埋!!!!!@@

媽:「咁用你果支囉!!!」

我:「……注定佢個用途唔止係畫眼線……」

有冇人見過人地同眼線筆黎剔點心紙?!?!

最後我駛出了絕招就是告知她這支眼線筆的價錢,之後她就嚴禁我用這支筆在點心紙上畫上一筆...



我想真的有其母必有其女,
這令我想起了我之前以為我弟弟的一罐髮泥是過期抹銀膏而0黎手丟左的事...
要知道髮泥係男生的命根,令到一個男仔返工前冇得整頭再出門...
可見而知我當時有什麼下場...


7 意見:

  1. 你媽媽真的很可愛, 眼線筆用黎畫點心紙XXXD

    回覆刪除
  2. 都係筆ma阿女!XDD

    回覆刪除
  3. 好耐無回來留言了~~~

    回覆刪除
  4. 伯母真系勁搞笑

    回覆刪除
  5. 用眼線筆黎剔點心紙﹗﹗型呀﹗哈~~

    回覆刪除
  6. 原來眼線筆可以咁用

    回覆刪除

© YY的歪生活 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis