2009年12月12日 星期六

與Uncleman的100%真情全接觸!

大家好…我係真YY……
我一入來…好驚…
做咩下面會有lee個post…
我係咪俾人玩緊…
還是真係有lee家野呢下uncleman們…


唔怪得之我打個舊password都入唔倒!
等我要重新改password!!!!果時我都唔醒覺有古怪!!!
入到來就見到這張恐怖poster!
估唔到你地咁踩場踩到咁!你地放工唔係好累ge咩!!!
呢條屎橋一定係肥Kim諗的,
個poster一定係丸丸整的! 對不對!!!!!
你地竟然用5月天的海報來攪攪震,
你地唔驚俾5迷打嗎?!要知道5迷有得勁!!!
仲有……我真係好唔滿意波波係阿信!!
lee度已經好抵打!
都係果句,行出街俾人打唔好問點解!!!!

更重要係…
你地覺得最後有幾多人so我地…
最後可能得我地5兜友響度玩波子棋…


 


 


Uncleman聖誕Party x Blog



大家有興趣認識blogYY?想知道YY點樣由一個電車女成為一個onon下的作家嗎?想同Uncleman吹水廢up?想的話, 就要參加呢個聖誕party x blog>啦唷! 你絕對不能錯過呢一次跟Uncleman一起爽,一起high, 一起笑翻天的機會!

Uncleman聖誕party x blog
日期: 1220 (星期日)
時間:  6:30-9:30pm
地點旺角Panda House (暫訂)
活動, 吹水, 玩遊戲, 聯誼...
報名方法: email uncleman2007@gmail.com 留下姓名及聯絡方法 (場地有限,如反應熱烈, 會抽籤決定! 應該還ok!)


大家俾俾面參加唄! 希望最後唔會只係得我地5個廢族自己gathering...(擔心中 @@)


P.S. BlogYY事前毫不知情! 她應該很吃驚我們知道她的password...~可見YY真的是onon! Uncleman的秘密行動又成功囉 :)


不能沒有你喔~ 快來報名吧~


0 意見:

張貼留言

© YY的歪生活 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis