2009年12月3日 星期四

Out事回顧-又是outdated 漫畫


大家都知道我素來outdated…所以現在又來一個outdated 漫畫一大post!
以下都是早早早早前在fashion and beauty及頭條日報刊載的漫畫,
如果大家見到有一些故事,想似似曾相識的某件事,
可能會爆一句「嘩,咩仲講緊lee件事,好out 呀!」
冇錯,請鬧我吧,我現在才post出來真係好out,
就當……大小事回顧吧哈哈哈哈哈哈哈

Fashion and Beauty︰





 



 


頭條日報︰請按圖放大!



 



 



 



 



 



 



 



 


請問有冇人真係咁好心機睇曬這些過期漫畫~?XDDD


-------------------------------------------------------------------------------

在這裡又要好好好好突然的宣佈……
我明天去高雄啦啦啦啦啦啦XDD
這是昨天才決定的!突然到自己都嚇親!!!!!!!!

點解? 為什麼?????
我相信5月天的fans都會知道為什麼我冇啦啦要去高雄……
我要去成為55555分之一了!多謝多謝令我去到這個意外之旅的各位!!!!
這次只去兩天!星期日就回來了~:p
大家回來再見!

五月天~see u at 高雄!!!

大家用左KKBOX未呀XDDD -->www.kkbox.com
我每天都在用!(說真的,不是hard sell哈哈哈哈)
而且……用了後想買iphone/ itouch的意欲大增……
大佬,聖誕前的購物慾唔通真係特別大??!?!! (而且仲有d想買...DC!!!!!)


 


0 意見:

張貼留言

© YY的歪生活 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis