2009年8月29日 星期六

方大同timeless concert的無聊狂想

前天晚上看了方大同timeless concert的首場,
然後到今晚將會看尾場,雖然已經看過一次,
但還是很期待……
以下是一篇有關這個concert的無聊對話……


友人︰「oh!!!!! 我收到演唱會的票了,我們坐 row YY!」

YY︰「咩呀?! row YY?! YY行?!」

k2.jpg



友人︰「對呀!is that the row of you?????」

YY︰「(狂想片段…)row YY,係咪即係成行都係我呀? 有好多個YY!」


k3.jpg



YY︰好得人驚…好恐怖的一行…我去到見到可能會驚到走…

友人︰成行YY真係好恐怖…

YY︰而且仲要成行一齊聽到溶左……


(以下圖畫充滿驚嚇性,請大家小心…)


 


 


 


 


k5.jpg


YY︰溶到成地都係YY汁……



友人︰成地YY汁真係好恐怖……你會嚇親方大同……


k6.jpg


XDDDDDD 就算溶了方生都不會看見吧,因為是row YY!
怎樣也好,我還是好期待坐row YY看這個演唱會和……期待真係會唔會見到
成行都係我自己?!?!?!!?!! (sorry,廢話…)



k1.jpg

今晚又可以看方大同跑check point了……


0 意見:

張貼留言

© YY的歪生活 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis