2009年7月16日 星期四

來宣傳一下我的「結晶」!

 


呼……


是的,書是終於的完成了,我好像還沒有怎樣說過這本書是說什麼的:p
(有些人還不知道就說一定會買,我真是太感謝你們了>.<)
要怎樣說呢……這本書好像畫/寫了很多東西,
總之就是把我遇過的奇事/「火羅」事/趣事/柒事……等等畫出來,
所以……畫到爆頁數都可以的=..=
做咩好似介紹左好似冇介紹咁……
總之……這真的是我的一大塊心血結晶XDDD

1.jpg


真的真的,這本比上次用多了更多的心力,
希望大家都會喜歡!!
我都好期待他的出世!!!



我對自己說……
終於攪掂喇可以訓返覺好喇……可以好好的休息一下做自己想做的啦……

wooooo~~~

2.jpg


 


 


 


誰知道!!!


 


 


誰知道!!!


 


 


這時間我本身的工作也忙到出煙,來吧來OT吧,訓? 你再等等吧……

3.jpg


下星期更會是顛峰……
只有跟自己說……
天將降大任於斯人,必先勞其筋骨!
眼巴巴的看著一大張「獲得自由後的to do list」……
ohhhh 你們還是等等我吧……

趕書之後,還發現了一個很大很大的問題……
就是……

工作時又坐……回家趕稿又坐……成q日都得個坐字……

結果……

屁股真的是名副其實的……


 


 


 


日益坐大!!!


 




4.jpg


 


本身已經好覺,前幾天又發生了一件事,令我更加覺……


 


以下……就看圖好了……我都不好意思多說……


 


6.jpg


 


好,去完……


 


5.jpg


 


 


 


 


7.jpg


 


 


 


8.jpg


 


 


8.jpg


 


 


 


8.jpg


 


 


 


8.jpg





 


 


 


 


 


10003.jpg


 


 


到底,大家會選擇沖走它……還是……=..=……


 


不過最重的都不是這個,最重要的是……
我要把「自由後的to do list」加一個偉大的項目……

就是……


 


 


減屎忽……




----------------------------------------------------------------


為什麼我都不覺得自己有宣傳到新書!
下次!!我會講多d新書!!hahaaa


20 意見:

  1. 第一 ..... yy 我好鐘意睇你的blog架
    我會支持你的新書

    回覆刪除
  2. 幾時有得買你本書先 ?!?! haha,,,, 心急ing

    回覆刪除
  3. 一定買你個仔作支持 ah ha!!>v<
    唔知點解yy你d瘀野同我都差唔多...TT 我d fd成日問我::"點解你可以咁ga..." 我都好無奈話::"我係非自願ge情況下搞笑ge..唔好講到我咁願意先得ga..TT"

    回覆刪除
  4. 火鳳凰 .. 蜜瓜姨姨﹖2009年7月17日 凌晨1:04

    係woo, 原來我又真係仲未知係咩就話買tim, 哈, 我對你幾好...
    唔掂呀...哈哈哈哈哈~~~ 你個爆紐, 真係笑爆咀呀..哈哈, 笑完牙「較」梗左, 差D合唔返埋呀...哈, ,
    加油呀,我同你一樣,  我地一齊o黎 「減屎忽」 啦~~

    回覆刪除
  5. 係咪水腫咋? 哈哈~ 飲多d水, 坐緊時多d起下身啦. :D

    回覆刪除
  6. 未知內容就買, 証明你有好多盲目粉絲, 對你極之有信心啦, 值得高興.

    回覆刪除
  7. 相信係睇開你個BLOG嘅朋友,
    覺得你一向所畫所寫嘅野都好有趣先至對你咁有信心,
    唔知本書講乜都買左先算
    祝你新書大賣

    回覆刪除
  8. 支持! 祝新書賣到斷貨

    回覆刪除
  9. 日日坐如果淨係屎FUK大都還好,,,
    坐姿5正確坐到我腰痛HAMSTRING發炎就真係好慘,,,
    所以咁多位打工仔記得要MAKE SURE正姿正確呀,,,

    回覆刪除
  10. 無錯~真係唔知你本書會講乜~
    哈~咁咪好似軟硬個時開演唱會~
    無人知佢地會做d乜但d飛都賣到斷晒咁囉~
    剩係YY呢兩個字已經夠號召力啦~XD

    回覆刪除
  11. 書書幾時面世呀~~? 我一定支持~~!!!!

    回覆刪除
  12. 咦... 我發覺... 原來我都未知你本書係點就已經好想買嘅其中一個人囉.. 喂喂, 你書展會唔會出現先, 我要簽名呀!!!

    回覆刪除
  13. 又好耐冇留言喇!! 但我keep住有睇你個blog嫁~ 新書你宣唔宣傳我都會支持啦~ 佢已經入左我個"to buy list" =]] 不過要快d講個名黎聽下呀!

    回覆刪除
  14. HIHI~你好呀~
    你的「四格y理」好得意呀~^u^
    得閒都捧下我場呀~~^ 3^

    回覆刪除
  15. 我的手錶都試過跌入馬桶...
    我選擇,沖走佢!!!

    回覆刪除
  16. 姑婆插班妹妹2009年7月18日 凌晨1:21

    最後都係無介紹到呀!

    回覆刪除
  17. 我已收集上次妳出版的 五個背包的二十七天練習曲 這回這本在台灣買得到嗎~ 想要繼續收集啊~

    回覆刪除
  18. dear yy:
    你的書放在書展那區那個出版社?
    我26號去支持你!
    like台灣同好-肥蘇(可能將來係你漫畫fans)
     

    回覆刪除
  19. YY... 點解你公司咁多野咁慘既... 好似忙完一樣大作又要再忙係公司既野....好可憐.. 不過..放心LA!我一定會支持你GA.. By the way,你會幾多號去書展先.....XD... 睇下會唔會撞到你AR MA!!! 仲有啊....前排幫人補習成日會經過你屋企附近 不過...都係見唔到你既...失望>O<

    回覆刪除

© YY的歪生活 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis