2009年5月21日 星期四

搏老命的五月天演唱會!

雖然e+已經就兩點,聽日又返工!
不過我都係好想上來大叫!
五月天個concert好好睇呀!
舞台設計好, 燈光效果都好!十分有heart!!

DSC_0623.JPG


DSC_0516.JPG

冇錯!即管笑我發花din啦!
哈哈哈哈!我唔係!我只係好high~!!XDDD

我今晚以一個虧到爆的身體跳足一晚,
台上的mayday都一首接一首,唱到咁多咁密真係鄧佢地累!
不過it is really like a party~!!!!
一個搏老命的party~!!!

SEE U ON 22/5!!!! AGAIN!!!!!!!!

好, 我發完din喇,去訓了!遲d再傾!


0 意見:

張貼留言

© YY的歪生活 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis