2009年3月18日 星期三

Laughing哥熱潮……

很少去追TVB的劇集,但在客廳用電腦時會瞄一下,
所以大概都會知道劇集的基本劇情,
而到今天,我才知道原來有這麼多人看《學警狙擊》!
因為!在今集Laughing哥冇啦啦咁就死左之後,
就有好多人的facebook status轉了什麼懷念laughing哥、laughing哥死得好慘之類的說話…
大家的facebook都在laughing哥前laughing哥後,

(《學警》之前力煲的小公主+幸運王子的劇情,完全給laughing哥蓋過了風頭…)



既然tvb突然讓一個很受歡迎的角色冇啦啦死去咁"絕",
不過玩下連江世孝、芯姐都係卧底,大家暗中都要捉個超級大佬,
其實大家都係伙記,跟本就冇超級大佬lee回事……
ending就係「我係卧底!」「我都係!」「我……都係…」
「下……咁我地到底要捉邊個呀?……」「……唔知…」等種種對話中完結……
如果係咁都幾爆……

大家facebook都變了laughing哥,這個現象太有趣了……
所以忙一忙都要上來打幾句跟大家吹兩句水 :ppppp

很多謝很多謝大家在之前那個post給我的鼓勵和支持!
真的令我很感動……令有時遇到瓶頸的我有努力下去的動力…
而且前一篇更罕有地沒有什麼廣告留言!(真係好難得!)
我要好好做個"working哥",hard working地俾心機寫書!
(短時間內都唔可以做"sleeping"哥了……XDDD)


0 意見:

張貼留言

© YY的歪生活 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis