2008年11月6日 星期四

我的黑眼圈呢? (上)

 


DSC_0110.JPG


 


 


DSC_0111.JPG


 



DSC_0112.JPG





DSC_0114.JPG




DSC_0113.JPG


 



DSC_0115.JPG


 


DSC_0116.JPG


 



DSC_0117.JPG



她找了很多地方,卻依然找不到那兩片黑眼圈……


 



DSC_0118.JPG


到底熊貓瓊的黑眼圈去了哪裡?


她最後又可以找到嗎??


(待續)

----------------------------------------------------------------

先放個風︰
uncleman的書可能在下星期就可以買到了!!!好緊張!!!!!!
經常都在問編輯何時印好……
不知道第一次拿上手會是什麼感覺……希望佢生得靚仔又有內在美 :p


44 意見:

  1. 你好呀~~
    我睇完你個blog 之後..改變左我同朋友去台灣個plan....真係縛好玩~
    我下一次要去墾丁!!^^!

    回覆刪除
  2. 打錯字添....應該係真係幾好玩~
    我而家日日都有追你個blog的~~

    回覆刪除
  3. 第一次留言^^
    你的畫很有趣呢
    答案係咪因為熊貓訓得太多所以黑眼圈無左呀
     

    回覆刪除
  4. yeah...
    十卜妳0既書...
    期待ing....

    回覆刪除
  5. 下星期!!! 終於生到出黎喇 =]] 點解佢既黑眼圈可以唔見嫁??!!... 我都想呀 >v<

    回覆刪除
  6. 太好啦,終於出世啦~係咪會周圍都買到?定係指定地點先有?
    想好改咩名未啊?哈哈~

    回覆刪除
  7. 終於都出啦!你一定好緊張啦!hahaha~~
    加油呀!會唔會攪個迷你簽書會呢?
    我買左F & B啦!你寫得好攪笑呀!hahaha~~

    回覆刪除
  8. 另外,其實你個名係咪有個瓊字嘎?
    因為我見熊貓叫熊貓瓊,我估你個名都有個瓊字掛?

    回覆刪除
  9. 到底點解會唔見左架,我俾我果 PAIR 你丫!!!

    回覆刪除
  10. YY妳好啊~ 昨天把你們去台灣玩的環島遊記全部看完了^^ 我必須要說, 看妳寫的文章就像妳對墾丁的感覺一樣,會"上癮"耶!! 很高興妳們大家喜歡台灣, 也很謝謝妳的推薦,使台灣被更多的香港朋友認識~ 歡迎常來台灣玩唷! ps.我覺得波波真的好可愛,pose超多的啦!!^o^ 她一定是妳們班上的開心果吧XDD 丸丸拍照很漂亮,好厲害^^b
    喜歡Uncleman的台灣人留

    回覆刪除
  11. 法律先生和法律太太2008年11月6日 上午9:42

    係因為熊貓琼唔記得佢自己FULL左EYE MASK, 黑眼圈被EYE MASK COVER左?

    回覆刪除
  12. 你第一胎終於出世啦!好想快d見到佢
    期待中~~

    回覆刪除
  13. 咁呢......即係呢.....新豬出爐有冇簽名會ga ?
    係邊度有得賣呀?
    另外呢,
    到今時今日,我都係覺得上次奧運體操選手係香港表演,比ATV訪問個4眼紅衣少女係YY你 !!!
    Anyway, 恭喜!!!恭喜!!!

    回覆刪除
  14. 你好
    恭喜你出書成功
    我一定會去買你的書的
    如果知道邊間會有同何時出請在這通知^^"
    謝謝

    回覆刪除
  15. YY.....我一定會買架!支持unlceman....yeah!!!!

    回覆刪除
  16. 終於知道你本書幾時出喇... 真係等到頸都長哂.... 好心急呀!!

    回覆刪除
  17. 好簡單啫, 熊貓琼因為找到深夜都未找到她的眼圈, 於是唔夠訓, 得出一對黑眼圈!

    回覆刪除
  18. ✿AnnieBaby ♥ ♥ 宓兒✿2008年11月6日 中午12:17

    妳o既Panda漫畫實在太有趣了,內容更令人捧腹大笑呀.
    YY,妳真係勁!!

    送俾妳~~~~~~~睇,嘻嘻~~

    回覆刪除
  19. 咁本書叫咩名啊?
    無限期待中

    回覆刪除
  20. 好期待你本書添 =v= 一定大賣 !!

    回覆刪除
  21. 好期待你本書啊! 出左後去屯門市中心果間商務睇下有冇得賣先 不過本書出左都要通知我地架!

    回覆刪除
  22. 好期待你地本書......你地本書好有可能成為下年香港人去台灣之前o既must buy item~~~去到台灣見到個個香港人都拎住你地本書。

    回覆刪除
  23. 問周公攞返! 一定係瞓得太多, 畀周公攞左對黑眼圈..哈哈

    回覆刪除
  24. 唔駛揾啦…我俾你我對黑眼圈…

    回覆刪除
  25. 好想買你既書, 哈哈 黑眼圈去左邊? 去左我塊臉度lo~~

    回覆刪除
  26. 本書出左街  一定第一時間走去買呀

    回覆刪除
  27. 下星期就有... ... 講真個日期好d... ... 哈哈哈,等你呀!!!! 咁你個累眼圈去左邊一度呀~~~~

    回覆刪除
  28. 好期待妳的bb出世....一定靚靚仔仔!
    支持妳呀!加油...
     

    回覆刪除
  29. 你畫的公仔好cute,不如也索性結集出書好了!新書出版了,要在blog裏通知大家呀!^^

    回覆刪除
  30. 有眼無珠大件事, 有眼無圈都唔係問題吖!

    回覆刪除
  31. 我們住在台灣的怎麼買呀?

    回覆刪除
  32. 我覺得重要的是 先告訴我們
    多少錢呢?!
    有大概的目錄更好 再加上一大段你既hard sell :)

    回覆刪除
  33. 因她睡前用了美白,所以.....

    回覆刪除
  34. 有計!熊貓瓊可以煲吓劇,上吓網,幾日唔訓,個黑眼圈自然會出返嚟! 我都好期待你本書面世,到時在哪裡可以買到,你會唔會開簽名會架?

    回覆刪除
  35. 快!快告訴我幾號出書呀!
    我一早去買,記得簽名喎!
    哦!可能你會好忙沒有時間簽名,
    沒關係! 可在回應內簽名畫圖,
    再copy出來貼在書內,是不是一個好主意呢!

    回覆刪除
  36. 好期待呀, 我下星期去旅行, 唔知返嚟重有無得買呀? 點算好呀? 
    你會為我等粉絲簽名嗎?  

    回覆刪除
  37. 正正正!! 出左話我地知~ 馬上掃貨!!! 我也要去台灣!!!!  YEAH!!!

    回覆刪除
  38. 憂鬱症量表測試

    回覆刪除
  39. 好期待你本書呀! 一出必買, 加油!!!

    回覆刪除
  40. 唔好意思, 果本書書名係咩? 邊度有得賣?

    回覆刪除
  41. YY 我發覺你每次寫波波個陣特別幽默架!嘻
    究竟點解佢唔見咗個黑眼圈啊?喺IQ題嚟架?

    回覆刪除
  42. 無了黑眼圈 , 應該會被各大、小美容院 , 請做代言人喎 !

    回覆刪除
  43. editor嫌你煩,唔印了,haha...

    回覆刪除

© YY的歪生活 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis