2008年11月12日 星期三

《五個背包的廿七天練習曲》專題報導



嘟嘟嘟嘟嘟嘟……(新聞節目背景音樂)





熊貓瓊︰「大家好,歡迎收看熊貓新聞專題,以下專題將由熊貓瓊報導。」





「經常被友人冠以"電車女"之名的YY,近日出版左佢發夢都唔信會
出既書《五個背包的廿七天練習曲》,新書出版令佢十分緊張,
連發夢都見到自己響書局執書,lee個可能係一個預言夢,暗示佢
遲d可能會「執輸」……」




「唔好意思,離左題,講返佢本書,YY的新書將會送出台灣的來回機票,
買左書的記得寄回條去抽獎啊,除此之外,出版社將會為這個屎忽鬼辦
一場分享x簽書會,詳情就如場面所示,咁到底分享會除左簽書仲有咩好做呢?」





「為左攪攪震,當日既主持會係YY又愛又恨既戰友Uncleman其他四位成員,
這四個恐怖主持,聲稱不會告訴YY當天他們會說什麼問什麼,務求殺她
1000萬個措手不及,看來YY只好自求多福,本電視台就派出特約記者熊貓杰
去訪問一下這四個攪攪震主持……」




熊貓杰︰「唔該曬熊貓瓊,響我身後既就係狂攝緊鏡既Uncleman,
我地就問一下分享會當日佢地會做d咩。」




肥Kim︰「哈哈哈哈!我地係唔會俾YY知道我地問d咩既,
你叫佢唔好諗住可以估到我地既問題!我地咩都做得出!」





波波︰「哇哈哈哈哈!平日我為左佢犧牲色相、拋頭露面,lee次我終於
可以報仇喇!哈哈哈哈!」
熊貓杰︰「請問你既"色相"可以響邊度找到呢?」






Uncleman + 熊貓杰︰「哈哈哈哈!睇住黎啦!」
熊貓瓊︰「熊貓杰!請你返回工作崗位!熊貓杰!」





「好,俾Uncleman做MC,唔知YY有冇後悔當初既決定呢? 點都好,
我地現在就睇睇是次為lee本書而計劃既比賽,叫做"跳跳相比賽",
顧名思義,就係比賽拍充滿活力的跳跳相。」





「參賽方法就如畫面所示,參賽作品中的跳跳人數不限,一個又可以,
幾個又可以,不過請響電郵中註明你是相片中的誰,每人限寄一張作品,
電郵題目請註明"參加跳跳相比賽",勝出者一名將會得到神秘禮物……」





熊貓杰︰「為左更了解lee個唔知有冇人會show佢既比賽,我地
又找到YY作訪問,佢e+就響我身後…」





熊貓杰︰「請問點解你會攪lee個比賽呢?冇人show你你咪好樣衰?」
YY︰「喂!俾我食埋個包好wo!」




YY︰「係呀,係我同uncleman廢up時大家諗倒架,希望有人show我地啦!
因為我覺得影跳跳相好開心,拍出來的效果都令人好開心,
我會送出一份神秘禮物出去架!」
熊貓杰︰「你送得既應該都唔係咩好東西……」
YY︰「係好東西呀!哈哈哈!」





「據YY所說,跳跳相的評分準則是活力和跳躍感,本人就認為
準則模糊,令人唔知佢想點,不過希望大家都可以試一試!
好,我e+就決定試一試跳跳!」



IMG_7524.jpg

IMG_7561.jpg

「以上都係一d跳跳相的例子,幾多個人都可以跳!」




熊貓杰︰「我希!咁樣夠活力嗎???」
熊貓瓊︰「熊貓杰!請你莊重一點!節目仲進行緊!」





熊貓杰︰「哎呀!!!PK!」
熊貓瓊︰「熊貓杰!你這個……!!!」





熊貓瓊︰「熊貓杰,請回答!熊貓杰!」





熊貓瓊︰「………」









DSC_0022.JPG

不好意思,因為熊貓杰lee條……不是,因為機件故障,
所以專題報導要告一段落,大家緊記,如要去分享會的記得要打這個
電話︰29766577預約留座啊!專題報導係咁多,多謝收睇!

--------------------------------------------------------------
以上所說的不是說笑,
都是說真的啊!
《五個背包的廿七天練習曲》真是出版了!
真是可以抽台灣的機票!
真是有一個分享X簽書會,
真是有一個跳跳相比賽,
機票和跳跳相比賽的得獎者將會在會上公佈,
所以希望參加的人都盡量可以來到分享會啦 :)
記得分享會要打電話預約啊,詳情在書內了~:)
因為如果你們在,就可以一次過頒獎了 :p
希望會有人show這個比賽,唔係就樣衰(糗)了(雖然都樣衰慣)
跳跳相 send來uncleman2007@gmail.com吧!!!



至於台灣的Blog友如何購書,
現在都正在跟出版社商談中,
有最新消息一定告訴大家,多謝台灣的blog友 >.<~!!!!


好緊張,希望uncleman你們當日可以高抬貴手!
不過以他們的個性,都是講就把炮,做就收皮,(註︰放大話)
當天就輕輕鬆鬆當開party就算了吧!:p





0 意見:

張貼留言

© YY的歪生活 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis