2008年8月15日 星期五

蝙蝠俠之救波記 (完)

上篇講到……

joker扮護士潛入波波的病房中,正想下手之時,
波波的大靠山「大佬Kim」突然出現……氣勢如虹!!!

DSC09706 copy.jpg




02.jpg





02A.jpg


 


 


 


03.jpg



 



04.jpg

joker驚覺︰「下!掛住玩野,唔記得左奧運!」
(竟然忘記了奧運???)


 


 


05.jpg

終於!batman來到了!他可以阻止joker嗎……?


 



怎料,真是奧運大過天!!!!!!

06.jpg

batman卻想,為什麼我要載你去? 你係我死對頭wo!





07.jpg




……


 


 


……


 


 


……


 


08 copy.jpg





於是,batman又再起程,這一次不同的是,他載著joker……

09.jpg

他們走過了湖面……
joker︰「好喇wo你!你塊死人披風成日遮住我!如果因間我見唔到鳥巢點算?」
batman︰「披風唔飛起點型呀?你同我定,我見到就會叫你落車啦!」



剷過了牧場……
010.jpg





 


batman︰「到喇!我地到喇!」


 


 


 


 


 


 


 


012.jpg


 


 





013.jpg





 


015.jpg


結果……始終都好難避免……batman和joker又一場大戰……

沒錯!現在是奧運大曬!為了奧運,joker都不再玩野了!

希望奧運一直都在和平的環境下進行……

上班的時候……總是心癢癢好想看奧運!

當然,梗係唔得啦……


0 意見:

張貼留言

© YY的歪生活 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis