2010年4月15日 星期四

黑黑黑

我要唱

黑色午夜黑色狂迷黑白目黑小黑與我黑白講黑色幽默黑色毛衣黑擇明天黑黑黑夜不再來黑洞裡月黑風高……


仲有冇有「黑」字的歌可以俾我唱???



響我要開始下下本書的稿時……



電腦mon宣佈死亡(希望只係因為咁)……(現在用的這個電腦係畫唔倒野的..)



好記得上年就係交稿前死左hard disk要重畫……



點解點解點解…唔通係警告我唔好再屎忽痕走去出書……=..=


山窮水盡之時,仍要去買一個電腦mon…好我忍你…


去…買……(如果換mon可以解決問題……就好,希望唔係另一d電腦問題…!!!)


14 意見:

  1. 呢d時候見到上面呢d咁既留言你會唔會更興呢?XD
    "將降大任於斯人也.必先苦其心志.勞其筋骨 . 餓其體膚'
    好既野要面世係要遇到多d困難嫁啦~加油呀!!!!

    回覆刪除
  2. 11/4(sun)你地係咪去左睇yoga concert a?我好似見到你aaaa!!

    回覆刪除
  3. 加油呀 期待你的新書

    回覆刪除
  4. add oil!!!!!!! very happy to see your new book very soon!!

    回覆刪除
  5. 人生就係咁,等於考試前肚痛一樣,將讀佐d野痾返晒出來咁 加油呀,等緊你本新書,應該係書展時出吧.^___^

    回覆刪除
  6. 塞翁失馬,焉知非福! 一定好! 等你新傑作

    回覆刪除
  7. 希望真係你個mon壞啦…(內心藏著很多烏鴉口之想法…) 期望見到你既新書面世XD

    回覆刪除
  8. 諗唔到喎...刻不容援得唔得呀?
     

    回覆刪除
  9.  
    黑色柳丁 陶吉吉

    回覆刪除
  10. 陳奕迅 - 黑暗中漫舞
    ;)

    回覆刪除
  11. 我有個廢mon, 有無興趣試下?
    [版主回覆04/18/2010 00:51:00]最怕E+最大WOK係....可能唔關個MON事.....

    回覆刪除
  12. 你既山窮水盡係因為比五位大叔打劫嗎?
    哈哈
    [版主回覆04/18/2010 00:50:00]說得太好了!!!!!!

    回覆刪除
  13. 妳應該唱返首,黑"嘢"不再來.....XD

    回覆刪除
  14. 有! 阿牛的「黑超女郎」

    回覆刪除

© YY的歪生活 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis