2009年4月7日 星期二

阿里山︰霧中茶園


DSC_1059.JPG

前面兩位就是這次亞里山之旅帶我們四周去的導覽員了,
黑衣的是David,黃衣的就是小王了!
這張相片,好像是一班麻煩學生跟老師們去郊遊……哈哈哈

那老師們要帶我們去哪呢?
DSC_1064.JPG

就是亞里山的獨角仙牧場,我們最喜歡吃的牛奶鳥結糖就是出產在此!!

一進去就是一大片草地, 好想在上面在奔, 仲正下著毛毛細雨,
沒有人show我這個「雅興」=..=

首先任務︰餵動物,好聰明的動物(忘記了牠們叫什麼羊還是鹿=..=), 知道人來了
就有東西吃,就會用苦苦哀求的眼神看著你~~
DSC_1072.JPG

當牠們的舌頭「lam」在你手心中……溫熱又濕濕的樣子,
令一眾女人不禁「呀」的一聲叫了出來....我已經好好了,
有些人甚至不敢走近牠們!


DSC_1074.JPG

又要餵又要怕...十分牽強的笑容....寬容d得嗎阿姐XDDDD


話明係牧場〝當然好多小動物,走著走著你都可以看見蜘蛛~~
DSC_1077.JPG

一隻有著大黃蜂顏色的蜘蛛~~


看!!!名副其實的「蛇餅」!!!!
成班女只有我、丸丸咎christy敢拿上手....
WOO放上手的感覺好得意,又是溫溫熱熱,而且很軟很滑~!!
DSC_1087.JPG



DSC_1090.JPG

你真係咀下去我就真係話你勁喇~!!哈哈哈


這個我也不敢拿上手了!!超大膽的丸丸和christy!!!!真係唔可以睇小女人XDD!!
DSC_1092.JPG

DSC_1093.JPG



看著眼前風景,狂想一點就覺得自己在深山打游擊XDD
DSC_1096.JPG

哈哈哈我看《雷霆喪星》看上腦了:p~


DSC_1100.JPG

這就是我們游擊隊的隊長,ell baby,有佢做隊長,我們全team人一定會……
收皮俾人炸死,因為……大家都一定會跟她一起擺pose拍照……:p
(佢好神奇的,會令你好想拍照!哈哈哈哈)

DSC_1097.JPG

「煙」鴦-->忘記「煙」鴦的「煙」字如何寫!有沒有人可以教我?~
大家知哪一只是公的嗎?~跟人相反,公的一是打扮得最美麗的那只~


在牧場中我們都不忘吃東西~~~就是這個超超超超好吃的牛奶冰淇淋!!!
DSC_1106.JPG

吃一口,完全沒有人造的甜味,有的就只是好天然的牛奶味,每一口都像
是喝了一口冰凍的新鮮牛奶……而且十分香滑,真是必吃呀!!!


去完牧場又塞左支特大冰淇淋下肚後,我們終於要向小瑞士山庄出發了!
uncleman就天期待了——不知道查理士有沒有變呢? 小花和小虎仍在嗎?
腦中的期待加上暈車浪的感覺,只想……立即可以去到小瑞士山庄!!!
點解我唔識瞬間轉移?!「咻!!!」


DSC_1109.JPG

oh~!!!!一下車就看見了不停向我們擺尾的小花和小虎!你們還記得我們嗎?
我們那時來,你們都沒有向我們搖尾呢,現在是認得我們了????

下車,眼前的美景令腦海完完全全ignore暈車浪的感覺,
就讓感官都集中在視覺和可以帶給我無限清新空氣的嗅覺好了……
DSC_1112.JPG



DSC_1124.JPG



DSC_1119.JPG



DSC_1126.JPG


霧氣飄來,充斥著整個小瑞士山庄,真的好似進入了仙境一樣,
霧不停的流動,景物就不停的變化,景物跟霧是如此相襯又合拍
因為有時候,我覺得霧令它們更美,朦朦朧朧的,很神秘,
不是所有東西都要一見了然才是好吧


濃霧+茶園+夕陽,會變出什麼東西???
就看看下面的變化吧……
DSC_1111.JPG



DSC_1121.JPG



DSC_1113.JPG



DSC_1114.JPG




DSC_11141.jpg



真的好美:)
看著相片,我彷彿又覺得(又妄想症嗎?=..=)我正在呼吸著
那個叫人豁然開朗的空氣!高山真係特別有靈氣!!!

不知道我搏老命吸左咁鬼多高山空氣返來,個人會不會變得有多點的靈氣? :p
-->(是指山水靈氣那個靈氣!!)


20 意見:

  1. 看來旅途真的很愉快呢YY!

    回覆刪除
  2. YY, 是"鴛"鴦啊^^ 我很明白你這種"新屎坑待別香"既感覺喔~~ 哈哈!! 我諗, 從台灣咁美麗既地方回香港, 一定很不習慣而且超掛住台灣吧...

    回覆刪除
  3. 嘩~你update啦~仲要攞到第3~yea~ 你地又返阿里山有咩感覺呀?係唔係好懷念之前uncleman既旅程呢? 哈哈... 阿里山真係好靚, 不過我想知查理士變成點多d~

    回覆刪除
  4. 我諗我只會夠膽"dook"下條蛇, 絕對唔敢拎!! 牛奶冰淇淋每次睇都覺得好吸引呀~ 真係好想試下呢... 小花同小虎一定認得你地啦~ 因為狗既嗅覺真係好厲害嫁 =]]

    回覆刪除
  5. 你好大膽呀~玩蛇....
    我最最最驚蛇架, 見到相都會周身唔舒服^-^

    回覆刪除
  6. 台灣真係好好玩咁wo~我都想放下假去玩一個月啊!

    回覆刪除
  7. yy, 你咁樣放假法會唔會未到年中就放晒d年假ga?
    睇你一年到尾得閒就去下台灣, 又五月天, 又李小姐, 今次查理士, 好羡慕ar,
    到時冇晒d年假都要請假去台灣玩嗎?

    回覆刪除
  8. 依種樹林,就係我地每次去做搶救迷途者的地方,一入左去至少都要一日的時間先可出得返來,YY你想試嗎,係香港我都可比揾塊樹林等你地去試下喎,

    回覆刪除
  9. 牛奶冰淇淋...我的至愛啊!!

    回覆刪除
  10. TO:YY
    這種生物是叫"鴛鴦",大概是導覽員老師的"花"音不標準吧
    就是"倩女幽魂"電影裡的
    "十里平湖霜滿天 寸寸青絲愁華年 對月形單望相護 只羨 鴛鴦 不羨仙"
    還有每次去香港玩總要在茶餐廳裡點的飲品"鴛鴦"
    對了...為什麼咖啡加奶茶要叫"鴛鴦"呢

    回覆刪除
  11. 你地好夠膽啊!!! 咁都唔驚!! 我見到都起雞皮啊!!
    我月尾係去台北啊~ 話晒都係第一次去! 墾丁我都好想去下 有機會一定要去至得!!

    回覆刪除
  12. yy.........有野請教你~
    點樣可以好似你咁一個blog內post多過20張相啊?
    ..........thx...............................

    回覆刪除
  13. ✿AnnieBaby ♥ ♥ 宓兒✿2009年4月11日 凌晨1:43

    原本我對去台灣的興趣唔係好大o既,但一次次o黎睇妳o既blog之後,我越來越抵受唔住引誘啦~~~~~
     
     
    [版主回覆04/14/2009 21:38:00]快d唔好控制自己個定力, 去一轉台灣啦XDDD!!!

    回覆刪除
  14. enjoy your trip!!!!!! ENJOY ENJOY ENJOY
    [版主回覆04/14/2009 21:38:00]thanks~!!:))

    回覆刪除
  15. 請問個茶園同之前你地去過既竹林點去ga??係咪一定要查理士帶路先去到? 我plan梗去grad trip呀~~你個blog好好睇呢~~ 我好想去清境+阿里山!! 仲想去花蓮! 可以教我點搭車嗎?? 感激!!! mei_christy@hotmail.com
    [版主回覆04/14/2009 21:38:00]如果由台北去清境, 就係take高鐵去到台中, 再take火車到埔里, 再轉坐南投客運上山, 就係清境啦 , 如果係去亞里山, 就係take高鐵響嘉義下車, 再轉坐公車or包車上阿里山~!!!!

    回覆刪除
  16. 我今日係南丫島好似見到波波呀~~唔知佢今日係唔係真係去左南丫島呢?哈哈~~ 有d似見到明星咁ar~~ haha
    [版主回覆04/14/2009 21:34:00]wakkakka!!係呀佢真係去左呀, 你冇認錯~!!! 佢成日都俾人撞倒XDD

    回覆刪除
  17. mei: 呢個茶園係小瑞士山莊外面(即係查理士自己既茶園) 而o個個我地之前去既竹林 係查理士family既~~ 即係要查理士帶路先去到既~~
    [版主回覆04/14/2009 21:34:00]charlies真係好堅, 唔係佢可能我地只會去個遊樂區!!

    回覆刪除
  18. 呀~~哈~~原來係咁~~~~唔該哂!! 咁真係要考慮下住o個度啦....雖然都幾貴-v-
    [版主回覆04/14/2009 21:33:00]係比其他的貴d, 不過真係貴得有道理ga~ 因為佢會帶你去睇好多人都睇唔倒的亞里山風景!!!!:)))

    回覆刪除
  19. 一隻有著大黃蜂顏色的蜘蛛~~ 會唔會就係博派ge大黃蜂?wakakaka... 鴛鴦~~~ 諗起the mist呢套戲!kaka...

    回覆刪除

© YY的歪生活 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis