2009年2月2日 星期一

上腦!


上腦


 


新年流流,竟然生病了=..=……
真是大吉利是……
沒力的看著《珠光寶氣》中黎姿瞪著無辜的大眼睛說…
「我真係唔知架…我真係唔知咁做會令Derek以為同我可以發展,
亦都唔知Terrance會因為妒忌而去害Derek呀……」

我都好想說︰
「我真係唔知架…我真係唔知食多兩舊蘿蔔糕就病架…
亦唔知喉嚨會因為熱氣而引發左發燒呀…」

二者都是無知得搏打,咁大個人應該好好睇住自己身體,
我錯了=..=
我需要陽光呀……

Recoverd_jpg_file(23355).jpg


P.S.……《珠光寶氣》的編劇要編出如此絕望灰間爾虞我詐骨肉相殘
生老病死嘈冤巴閉癲來也癲去計中計中計中計的劇情,寫作中途會不會很辛苦?
只是看了幾集,就有這個感覺……


再P.S. 大家不要以為我咁癲,生病還可以畫畫……
這都是之前畫好的存貨:p,我喉嚨上火而已…不是上腦…

(台灣的朋友,廣東話的「上腦」即是瘋癲的意思,「上」是動詞啊~~~~:pp)

噢……當我打到這裡…
關禮傑被火燒死了,賀哲男袖手旁觀,預告中王喜又出事了…
愈描愈「灰」…咩事呀lee套戲……

還是去睡好了…


0 意見:

張貼留言

© YY的歪生活 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis