2008年11月27日 星期四

Happy Birthday to Me


這麼快又一年,今年過了一個「成熟」的生日……

生日願望,還是有好多:p
物質上的生日願望︰
micro鏡頭、腳架、外套、鞋、袋、男兒當入樽漫畫、琴弦森林漫畫(=..=唔見左要買返)、film機……咦?也不是很多呀……

非物質上的生日願望︰
希望大家喜歡我的新書、希望新書賣得好、希望有機會出第2本、
希望大家都身體健康、希望可以找到一份喜歡的工作、
希望可以無憂無慮去旅行、希望大家都開心和氣、一雙長腿、一對瘦手臂、
一個靚樣、希望畫可以畫得愈來愈好、希望jay chou、林宥嘉和五月天來香港開演唱會而我又可以買到好位置的票……(嘩,這個list好多東西都好像不太可能 :p)

DSC_0224.jpg

多謝你呀熊貓!
(像我這樣自問自答的「生日快樂」,還真有點變態的感覺……)
Happy Birthday To Me!!!!! 

謝謝丸丸、肥im和Karman的生日快樂歌,我終於聽到了呢!
我當然知道你們聚在一起是為了幹什麼!!!!

另外……一個較急切的生日願望,就是希望簽書會當天不要太緊張,
直接d講,就係唔好出醜:p 可以和大家過一個開心的下午

Uncleman其他成員當天會做主持,他們是好好好口密的主持,
直到今天,我都不知道他們將會做什麼問什麼=..=
不論我如何切入…都問不到什麼消息……
我︰「喂,你地果日會問d咩?」
肥Kim︰「唔話俾你知!」
我︰「咁個rundown你地傾好架喇?」
肥Kim︰「其實都未,因為我地冇咩時間開會……」
我︰「咁要唔要我幫手?」(希望入到位!)
肥Kim︰「唔使!我地攪得掂!」(拒絕得好快!)


希望後天順順利利開開心心!


0 意見:

張貼留言

© YY的歪生活 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis