2008年8月8日 星期五

吼!!!好慢呀!!!!

吼!!!
辛辛苦苦打左一篇好長的blog……
卻load不到就付諸流水!
點解!點解!
以從換左個底板之後上網就咁慢慢慢慢慢!
甚至有時連yahooload唔倒?
係咪個router出事? 底板換左即係個router都要換?
抑或係網路公司出事?
響個網址一欄打上「www.yahoo.com.hk
佢竟然整左lee個版面出黎!



大佬!我唔係要你search出黎(而且仲係search唔到)
而係去yahoo呀!
唔通
google真係神通到咁唔俾人用
yahoo?
上網真係好好好好好好慢!
why why why????
咁慢……好多野都load唔倒……

你叫我點打blog點上forumupload
點上
you tube睇林宥嘉的片段? (私心!
)

有冇人知點解??

如果我lee篇洩憤blog係submit倒而我頭先果篇
花左好多心機的遊記同埋星光concert part 3
係submit唔倒……
我只可以話……難道lee度只可以俾人黎黎洩憤?????=,=

睇下我,上唔倒網就鬼曬咁嘈……城市人……=.=
不過……響這個「非常時期」,我真係好需要上網……快……同埋load倒……


電腦白痴再次抓狂……


0 意見:

張貼留言

© YY的歪生活 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis